سرويس هاي تعميرات و تعميرگاه مركزي لوازم خانگي

تعميرات ماشين ظرفشويي ايندزيت در كوتاه ترين زمان ممكن به وسيله تعميركارهاي حرفه اي و متعهد در محل سكونت شما انجام مي شود. پس نيازي به مراجعه حضوري و يا انتقال و جابه جايي دستگاه ايراددار به نمايندگي نيست.

ما با ارائه خدمات خاص خود به صورت شبانه روزي حتي در ايام تعطيل نيز در كنار شماست تا به محض به وجود آمدن كوچكترين ايرادي در محصولات ايندزيت و به ويژه در ظرفشويي ايندزيت آن را برطرف نموده و جلوي ايرادهاي آتي را نيز بگيرد.

شما بعد از كامل كردن فرم درخواست تعمير و بيان خلاصه اي از ايراد به وجود آمده، تكنيسين هاي در كوتاه ترين زمان با شما تماس مي گيرند و بعد از معين شدن مشكل ظرفشويي شما به متخصص تعمير ظرفشويي گزارش مي شود تا وي براي بررسي و تعميرات ظرفشويي ايندزيت به محل سكونت شما عازم شود.

پس از ارزيابي هاي اوليه در گزارشي كامل تعداد قطعات ايراددار، دليل ايراد، اندازه تعميرات لازم، قيمت و زمان نسبي لازم براي تعمير ظرفشويي را به شما اطلاع مي دهند و با توجه به تصميم شما قطعه هاي معيوب تعمير يا تعويض مي شوند.

تعميرات ظرفشويي ايندزيت


تعميرگاه مركزي ايندزيت

نمايندگي تعميرات ايندزيت

خدمات پس از فروش ايندزيت با برخورداري از تعميركارهاي آموزش ديده و حرفه اي به شما در زمينه تعميرات دستگاه تان ضمانت مي دهد.

همينطور اگر نياز به تعويض قطعات داشته باشيد از قطعات اورجينال شركت ايندزيت براي تعويض قطعات استفاده مي شود.

تمامي تعميرات به وسيله تجهيزات و امكانات الكترونيكي به روز دنيا انجام مي شود تا صدمه اي به محصولات شما وارد نشود. همينطور تعميرات و قطعات الصاقي خود به دستگاه هاي شما را تا سه ماه گارانتي تضميني مي كند.

اگر شما هم از مصرف كنندگان محصولات ايندزيت هستيد، لطفا دستگاه خود را براي تعميرات به نمايندگي هاي معتبر بسپاريد. نمايندگي مركزي خدمات پس از فروش ايندزيت يكي از برترين و مورداعتمادترين نمايندگي ها در ايران است.

كاملا حق شماست كه از سريعترين و دقيق ترين تعميرات برخوردار شويد و بدون اتلاف وقت دستگاه خود را دوباره مثل روز اول استفاده كنيد. براي رسيدن به اين مهم پرسنل ما تمام تلاش خود را به كار مي گيرند. آسايش و رفاه شما اولويت مهم نمايندگي تعميرات ايندزيت است.

تعميرات ظرفشويي ايندزيت

خدمات پس از فروش لوازم خانگي ايندزيت در تهران

عيب يابي ماشين ظرفشويي ايندزيت

ايرادهاي رايجي كه در تعميرات ظرفشويي ايندزيت ايجاد مي شود، معمولا به شرح زير است.

1- كار نكردن ماشين ظرفشويي. لامپ برق ورودي خاموش بودن.
2- كار نكردن ماشين ظرفشويي. اما لامپ يا ديسپلي روشن است.
3 – روشن شدن ماشين ظرفشويي اما وارد نشدن آب به ماشين.
4 – تخليه نشدن آب و ماندن در ظرفشويي.
5 – روشن شدن چراغ تمام شدن نمك.
6 – روشن ماندن علامت مايع جلادهنده با وجود افزودن مايع.
7 – باقي ماندن پودر در جاپودري يا روي درب ماشين.
8 – ماندن پودر بر روي ظرف ها.
9 – ايجاد شدن كف زيادي و بيرون زدن از ظرفشويي.
10- مصرف شدن نمك زياد در ماشين.
11 – ايجاد صداهاي غيرعادي در ظرفشويي.
12 – باقي ماندن ذرات غذا بر روي ظرف هاي ماشين ظرفشويي.
13 – خشك نشدن ظرف ها.
14 – سفيدك زدن ظرف ها.
15 – لكه دار شدن ظرف هاي فولادي و استيل.

تعميرات ظرفشويي ايندزيت

تعميرگاه مركزي و خدمات پس از فروش ايندزيت

مركز خدمات و تعمير ماشين ظرفشويي ايندزيت

اگر يكي از محصولات ايندزيت را به تازگي خريده ايد و يا محصولي از برند ايندزيت را در منزل داريد و از آن استفاده مي كنيد اما مدتي است كه با مشكلي مواجه شده است، به آساني مي توانيد با شماره تلفن نمايندگي و شماره تماس شركت ايندزيت در ارتباط باشيد تا براي برطرف كردن ايراد اقدام كنند.

شماره تلفن شركت ايندزيت

نمايندگي تعميرات ايندزيت بهترين خدمات تعميراتي مربوط به ظرفشويي ايندزيت و ساير لوازم خانگي ايندزيت و بقيه برندهاي مشهور آسيايي، آمريكايي، اروپايي و ايراني را خدمت هموطنان عزيز ايراني ارائه مي دهد.

راه ارتباطي ما با شما تماس تلفني با نمايندگي تعميرات ظرفشويي ايندزيت است كه شماره هاي تماس در بالاي صفحه اصلي درج شده است.

منبع: نمايندگي تعميرات ايندزيت

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۰۷:۲۴ ] [ امين سرخوش ] [ نظرات (0) ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By bigsite :.

درباره وبلاگ

امروزه نحوه ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگي بهترين روش براي ايجاد رقابت بين عرضه كنندگان اين محصولات است. درست است كه با فروش بهتر مي توان توجه مشتريان را به محصولات جلب كرد، اما ارائه خدمات پس از فروش سهم زيادي در وفاداري خريداران نسبت به محصولات عرضه شده دارد. خدمات نمايندگي تعميرات هيراد سرويس در اين جهت دست به كار شده و تعميرگاه خود را، هم از نظر نرم افزاري و هم از نظر سخت افزاري به آخرين دستگاه هاي روز دنيا مجهز كرده است. همچنين قطعات معيوب را در قالب گارانتي هر يك از محصولات خريداري شده در كمترين زمان تعويض مي كند و همه تعويض ها در محل سكونت مشتري انجام مي پذيرد و نيازي به حمل دستگاه به تعميرگاه نمي باشد. از ساير خدمات پس از فروش هيراد سرويس، ارائه دستگاه هاي جايگزين در زمان هايي است كه تعميرات دستگاه موردنظر نياز به زمان بيشتري داشته باشد. خدمات تعميرات هيراد سرويس در همه استان هاي كشور داراي نمايندگي فعال است كه دسترسي شما را به دريافت خدمات بيشتر مي كند. همينطور هيراد سرويس آماده است تا محصولات شما را كه گارانتي شان پايان يافته، دوباره با عقد قرارداد پيشتيباني كند. پرسنل فني نمايندگي تعميرات هيراد سرويس در تلاش هستند تا كيفيت خدمات تعمير را به اندازه اي ارتقا دهند كه شايسته برندهاي لوازم خانگي مورد تعمير باشند. نمايندگي تعميرات هيراد سرويس در حوزه تعميرات تخصصي و خدمات پس از فروش فعاليت مي كند. توصيه مي كنيم قبل از مراجعه به نمايندگي تعميرات هيراد سرويس حتما از طريق سايت خواسته خود را با ما در ميان بگذاريد. گفتني است تعميرات دستگاه هاي لوازم خانگي برندهاي معروف از طريق دو گزينه خدمات در مركز و خدمات در محل انجام مي شود. در نهايت بايد اين نكته را بيان كنيم كه كيفيت خدمات ارائه شده در اين نمايندگي قابل مقايسه با ديگر نمايندگي ها نمي باشد.
نويسندگان
لینک دوستان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :